Tuesday, February 8, 2011

Ini Perempuan Bijak


Walaupun beliau seorang yg 'kurang baik'



Ini kerana beliau tahu nilai emas. Beliau faham konsep precious metal ini dalam memelihara aset dan kekeyaan seseorang. Cuba bayangkan kalau beliau membawa berpuluh atau beratus juta matawang duit negaranya (Tunisian Dinar). Saya yakin money changer tidak akan ambil byk2 wang itu. Lagi2 dengan situasi negara Tunisia yg kadang kala tidak stabil, dan lebih lagi dengan pengaruh kebangkitan Mesir baru2 ini. Maka duit yg dibawa lari byk2 tidak akan diterima kesemuanya, maka beliau hanya nampak kaya tapi sebenarnya tidak. Tapi kerana beliau faham konsep emas, maka beliau melarikan harta kekayaan dalam bentuk emas. Emas secara umumnya diterima di mana2 di seluruh dunia. Tak kesah jenis apa yg penting berat dan ketulinannya. Emas juga tidak dipengaruhi oleh keadaan politik dan ekonomi yg runcing dan goyah. Maka beliau tetap kaya walaupun pergi ke negera orang.

Simpanlanlah sebahagian dari aset anda dalam bentuk emas dan perak. Ikuti perbuatan bijak isteri presiden Tunia ini. Namun jahuilah sifatnya yang buruk itu.


_______________________________________________


Untuk menukarkan simpanan anda kepada emas, hubungi saya untuk maklumat lanjut.

Rujuk harga semasa di ruangan bawah blog ini. Buat masa ini saya menjual produk GCP, Public Gold dan Dinar dan Dirham Restu (senarai produk yg dijual ada di sebelah kanan blog ini).

Dan seterusnya menghubungi saya untuk kunci harga emas anda.

Mukhlis
0123133764
- Klang Valley -
(kawasan utama : Univesiti Malaya dan sekitarnya)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...