Friday, May 11, 2012

Kenapa perlu berniaga emas dgn GCP?

Bismillah
Assalamualaikum





Orang selalu akan mempersoalkan, dapat apa dengan yuran admin RM1,000 seumur hidup? Banyak sebenarnya yg anda akan dapat. Cuma ia tidak datang dalam bentuk yang fizikal.

1) Membeli emas dengan harga yang sangat MURAH, diskaun sehingga 8% & spread jual semula kpd GCP serendah 5%. Emas 916 GCP juga merupakan emas termurah yg anda akan jumpa dalam pasaran di Malaysia!!

2) MODAL di sediakan dalam bentuk stok emas. Anda kongsi ilmu pada orang, anda promosikan emas GCP, kemudian katakan seterusnya anda dapat pelanggan yg ingin membeli emas dari anda. Dan nak di jadikan cerita anda tiada modal untuk di dahulukan. Anda boleh hubungi talian GCP minta GCP hantarkan emas tersebut terus kepada pelanggan dan pelanggan akan jelaskan bayaran kepada GCP semasa barang itu diserahkan. Dealer boleh jadi tokey besar di rumah. GCP akan lakukan tugas untuk anda! Selepas pelanggan membuat bayaran, komisyen akan di masukkan dalam akaun anda pada hari yang sama! Dengan cara ini sahaja anda boleh untung besar walaupun hanya duduk dalam rumah.

3) MODAL wang tunai disediakan untuk membeli semula produk yang telah dijual. Jika ada pelanggan yg ingin menjual semula emas yg dimilikinya, anda boleh terus menghubungi GCP dan jelaskan situasi anda. Katakan situasinya begini : Seorang pelanggan ingin menjual emas 1kg berharga RM200 000 (harga kami beli/we buy), dan anda tiada modal untuk beli semula. Anda hubungi GCP untuk memaklumkan butiran yg perlu, dan pihak GCP akan bawa duit dan berjumpa dengan pelanggan. Urusan beli semua akan dilakukan oleh pihak GCP dan pelanggan. Sebagai dealer anda hanya perlu tunggu sahaja dan boleh melihat baki akaun bertambah dari komisyen beli semula. Dengan kata lain, Dealer jadi tokey besar dan pihak GCP yang akan buat kerja untuk anda.

4) MODAL wang tunai disediakan untuk membeli emas terpakai. Situasi seperti di atas, tetapi bukan emas GCP.

5) Perkhidmatan penghantaran PERCUMA seumur hidup. Anda hanya perlu buat tempahan dan jelaskan bayaran. Pihak GCP akan menghubungi anda untuk sahkan tempahan dan bayaran dan emas akan dihantar secepat mungkin kepada anda. Tidak perlu menghabiskan masa, minyak dan duit tol untuk mengambil emas. Anda boleh membuat tempahan setiap hari, pada bila-bila masa dan seluruh Malaysia, tampa risau kos  pengangkutan bertambah. Dengan ini anda boleh berbniaga di mana-mana sahaja satu Malaysia! (tidak tertakluk kepada produk silver). Jika berlaku sebarang masalah dalam penghantaran, jaminan wang anda dikembalikan penuh (Money Back Guarantee).

6) Perkhidmatan sebelum, semasa dan selepas jualan yang sangat memuaskan. Staf GCP adalah sangat mesra pelanggan dan tidak pernah penat melayan karenah dan soalan-seoalan anda. Servis yang diberikan GCP merupakan yang tebaik antara syarikat emas lain!! Selain itu anda juga boleh mencuci emas dengan GCP secara percuma.

7) Insentif Pengedar (ganjaran wang tunai kepada pengedar). Anda perkenalkan GCP pada orang lain dan mereka menjadi dealer, anda akan mendapat insentif dari pihak GCP. Ini bukan MLM, sekadar penghargaan kepada anda yang membantu memperkenalkan GCP kepada orang lain. Anda hanya akan dapat sekali sahaja untuk seorang.

8) Insentif Bulanan. Insentif RM1 untuk setiap gram emas 999 pembelian oleh orang yang anda perkenalkan. Selain itu ada juga diskaun dan danjaran lain yang diberikan dalam insentif bulanan.

9) Bantuan pemasaran di akhbar, majalah, television dan juga radio. Hampir setiap setiap minggu GCP keluar di akhbar-akhbar tempatan. Sebahagian besar dari kos pemasaran ini ditanggung oleh GCP. Kadang-kadang bantuan kos penuh 100% akan diberi. Bayaran yang dikenakan untuk masuk akhbar sekali adalah RM6500. Dengan GCP, anda boleh dapat percuma!!

10) Bantuan pemasaran online PERCUMA. PERCUMA website sendiri utk pemasaran online (semua pengedar lama dan baru akan diberi url website sendiri mulai 1 Oktober 2012)!!

11) Seminar dan kelas PERCUMA utk pengedar & prospek. Anda juga boleh menganjurkan seminar dan pihak GCP akan tanggung sepenuhnya semua kos seminar. Anda dapat nama dan prospek tampa perlu keluar 1 sen pun! Malah GCP sendiri akan tampilkan speaker jika anda tidak tahu untuk bercakap.

12) Bimbingan PERCUMA. Personal coaching dengan pemilik GCP dan orang-orang berpengalaman GCP semuanya PERCUMA. Siapa sahaja ingin blajar tentang emas ataupun teknik-teknik untuk berniaga, amat di alu-alukan.

13) Bantuan membuka BOOTH & GERAI JUALAN. 50% dari kos operasi untuk membuka gerai atau booth akan ditanggung oleh GCP.

14) Jaminan beli balik emas & perak yang dijual GCP. Anda tidak perlu risau jika tidak dapat mencari pembeli untuk membeli semula emas anda. GCP jamin akan beli semula emas yang dikeluarkan oleh pihak GCP.


Banyak lagi sebenarnya faedah menjadi dealer GCP ini. Dan semua inilah yang anda dapat dengan yuran kecil serendah RM1000 itu. Semuanya untuk anda juga. Materialnya mmg tidak nampak dek mata, namun jika anda benar-benar mengambil peluang yg diberikan ini, anda akan nampak dan kecapi sendiri hasilnya. GCP sudah membuka peluang, terpulang kepada anda untuk mengambil peluang ini atau membiarkannya sahaja. Ramai orang sudah berjaya dengan GCP, anda juga boleh!





_______________________________________________________________



KLIK DI SINI UNTUK MENGETAHUI KENAPA PERLU JADI USAHAWAN EMAS?
KENAPA BUKAN USAHAWAN LAIN?
http://jomsimpan-emas.blogspot.com/2012/06/kenapa-berniaga-emas-perak.html




_______________________________________________________________






Jadi bagaimana ingin menjadi dealer?


 1. Buka laman web GCP. http://www.gcp.com.my/
2. Tekan butang PENDAFTARAN



3. Masukkan AD1462
4. Dan tekan butang semak.



5. Tekan : DAFTAR MELALUI DEALER INI.



6. Baca Terma dan Syarat dan tekan butang SETUJU.



7. Isi borang pendaftaran pengedar GCP.
8. Teknan TERUSKAN.


9. Bank-in RM1000 ke akaun GCP
Akaun Maybank : 505103003954 (Goldcrest Pavilion Sdn Bhd)


10. Emailkan kepada GCP slip pembayaran ke : sales@gcp.com.my


11. Dalam 24jam hari bekerja, pihak GCP akan menghantar ID dan password anda. Log in ke ruangan pengedar di laman sesawang GCP dan tukar password anda.


________________________________________________________________



DOKUMEN YANG DIPERLUKAN
(untuk dapatkan id tag dan kad perniagaan PERCUMA)

1)Satu salinan kad pengenalan
2)Dua keping gambar ukuran passport
3)Salinan bil elektrik/air/te lefon kediaman terkini.

Email dokumen kepada cik siti fatimah : admin@gcp.com.my



________________________________________________________________



"Kepakaran kami adalah menyediakan platform terbaik dan membimbing masyarakat mencapai bebas kewangan dalam dimensi yang amat jelas melalui simpanan, pelaburan dan perniagaan emas fizikal yang mana kejayaan ini telah terbukti apabila syarikat berjaya melahirkan lebih 3000 usahawan emas bumiputera dalam tepoh 3 tahun penubuhannya."

- Shamsul Anuar Md Ali, Pengasas dan Pemilik Goldcrest Pavilion Sdn Bhd -



________________________________________________________________


SELAMAT MENJADI DEALER!

Sebarang maklumat lanjut, hubungi :
MUKHLIS 0123133764
mukhlis.ahmadazam@yahoo.com


Terima Kasih
Assalamualaikum
.








"Emas & perak sewajarnya menjadi salah satu portfolio wajib
dalam perancangan kewangan setiap orang.
Rancanglah wang anda dengan bijak!"

Semoga kita semua kaya dan berjaya, dunia dan akhirat!


.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...