Thursday, June 21, 2012

Kenapa berniaga emas & perak?







KENAPA BERNIAGA EMAS & PERAK?


1. Simpanan emas memang menguntungkan. Berdasarkan sejarah harga emas dalam tempoh 10 tahun, secara purata harga emas naik sehingga 25% setahun. Namun dengan berniaga emas, anda boleh meningkatkan lagi keuntungan anda melebihi 100%!! Antara cara paling mudah ialah dengan sambil menyimpan emas dan perak, sambil itu kita berniaga emas & perak. Tak perlu susah2. Jika ada pelanggan ingin membeli emas dari anda, anda boleh menjual stok emas yang anda ada dengan harga pasaran semasa. Pada masa yang sama, anda boleh menggantikan semula emas tersebut dengan membeli emas baru dari GCP dgn harga diskaun! Dengan ini bukan sahaja anda menikmati keuntungan dengan kenaikan harga emas, anda juga menikmati keuntungan dari penjualan stok anda. Anda boleh ulang proses ini sebanyak mana kali pun anda mahu!

Namun jika tiada stok?
GCP ada penyelesaiannya!! Sebab itulah GCP adalah pilihan yang perlu anda buat. Baca artikal di pautan ini. KENAPA ANDA PERLU BERNIAGA EMAS DENGAN GCP!!


2. Tiada masalah jika tidak terjual atau ada lebihan. Dalam apa pun jenis perniagaan, kebiasaannya kita akan ada lebihan atau baki yang tidak terjual. Lebihan ini kadang2 akan rosak, kadang2 akan jadi barang lama yg makin rendah harganya jika ia tidak laku, atau tidak dibeli. Contoh perniagaan makanan, tidak habis anda perlu buang. Perniagaan barang elektronik, tidak dapat dijual akhirnya harga akan jatuh (terutamanya bila model baru keluar). Begitu juga dengan pakaian dan sebagainya.

Berbanding dengan emas & perak, logam berharga yg tidak terjual ini walaupun 1gram, harganya makin hari makin naik. Tiada istilah rugi jika anda tidak dapat menjual atau ada lebihan stok. Dengan kata lain :

"SIMPAN EMAS UNTUNG. BERNIAGA EMAS LAGI UNTUNG!!!"


3. Harga emas & perak sentiasa naik dalam tempoh jangka masa sederhana dan panjang! Katakan anda membeli stok emas pada hari ini dengan harga dealer RM170/gram, dan anda jual dengan harga pasaran RM180/gram, anda telah untung RM10/gram. Namun dalam satu tempoh, harga emas akan naik. Contohnya dalam beberapa bulan harga pasaran naik sehingga RM200/gram, maka jika anda menjual stok yg anda beli tadi dengan harga RM170/gram, anda sudah untung RM30/gram!!


4. Harga rendah. Dengan menjadi dealer GCP, anda akan menjadapat harga istimewa sebagai dealer. Maka jika anda berniat untuk menyimpan untuk diri sendiri pun, anda sebenarnya sudah untung banyak, dari penjimatan dengan membeli emas dan perak dengan harga diskaun. Kenapa beli emas & perak dengan harga yang lebih mahal sedangkan anda boleh dapat jenis emas & perak dengan kualiti yang sama pada harga yang lebih rendah!! 


5. Spread yang rendah (Harga belian balik yang tinggi). Dengan menjadi dealer atau wakil pengedar GCP, anda akan mendapat harga belian balik yang lebih tinggi dari harga pasaran biasa. Dengan kata lain spread anda sebagai seorang dealer adalah lebih kecil!! Maka, selain menyimpan dan berniaga emas, anda sebenarnya boleh memaksimakan keuntungan untung dengan membuat trading. Dengan kata lain anda boleh membeli emas & perak dengan harga rendah, dan menjual semula emas & perak bila harga naik. Spread GCP yang sgt competitive ini akan memberi peluang kapada anda untuk menambah keuntungan lagi!!

Spread emas serendah 5%!!!
Spread perak serendah 6.5%!!!!

Klik pada gambar untuk resolusi yang lebih besar.

Klik pada gambar untuk resolusi yang lebih besar.



KLIK DI SINI UNTUK MENGETAHUI KELEBIHAN LAIN MENJADI USAHAWAN EMAS BERSAMA GCP!!



APA TUNGGU LAGI???
UNTUK TERUS MENDAFTAR MENJADI DEALER GCP




KLIK DI SINI UNTUK MENGETAHUI BAGAIMANA INGIN MENDAFTAR MENJADI DEALER GCP.










Belajar bagaimana ingin kaya dan berjaya dengan cara yang sebetulnya.
Katakan tidak kepada skim cepat miskin!!!







________________________________________________


Jika inginkan maklumat penjelasan lanjut, hubungi :

MUKHLIS
012 3133 764
mukhlis.ahmadazam@yahoo.com
Facebook : Mukhlis AAzam



_______________________________________________




"Emas & perak sewajarnya menjadi salah satu portfolio wajib
dalam perancangan kewangan setiap orang.
Rancanglah wang anda dengan bijak!"

Semoga kita semua kaya dan berjaya, dunia dan akhirat!



.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...