Thursday, February 3, 2011

Produk2 yg saya jual

- Bismillah -

Mulai saat ini saya menjual produk2 berikut.


PRODUK PUBLIC GOLD

- 1 Dinar Emas 916
- 5 Dinar Emas 916
- 10 Dinar Emas 916
- Jongkong Emas 20g
- Jongkong Emas 50g
- Jongkong Emas 100g
- Jongkong Perak 250g
- Jongkong Perak 500g
- Jongkong Perak 1000g (1kg)


PRODUK GCP

- Dinar 999.9
- GoldBar GCP 10g
- GoldBar GCP 20g
- GoldBar GCP 10g
- GoldBar GCP 20g
- GoldBar GCP 50g
- GoldBar GCP 100g
- Rantai Tangan 999


PRODUK PAMP
- PAMP SUISSE 5g
- PAMP SUISSE 10g
- PAMP SUISSE 20g
- PAMP SUISSE 50g
- PAMP SUISSE 100g
- PAMP SUISSE 500g
- PAMP SUISSE 1k


PRODUK RESTU :

- 1 Dinar Restu
- 1/8 Dinar Restu
- 5 Dirham Restu


PM untuk maklumat lanjut.
eng_0102mat@yahoo.co.uk


______________________________________________


Kalau dulu saya cume jual produk Public Gold (PG), tapi nampaknya PG lambat sikit nak dapat, kadang2 sampai 3/4 minggu baru dapat. Jadi sebagai penyelesaian, saya carilah produk2 lain untuk di jual, yg labih laju nk dapat tetapi dari harga dan kualiti yg standard. Jika sesiapa yg berminat nk menyimpan emas roger2 la yer. Jangan segan jangan malu. Xtahu silalah bertanya.

Alhamdulillah dalam masa sebulan berniaga dah dapat jual hampir 300g emas dan 1kg perak. Dan seperti biasa saya lebih prefer emas dijadikan sebagai simpanan dan bukan pelaburan. Namun ada juga yg membeli untuk pelaburan. Terpulang kepada tujuan dan kebijaksanaan masing2.

Selain menjual emas, saya juga membeli sebarang produk emas yang anda tidak mahu lagi (a.k.a. nk jual untuk dapatkan cash). Tak kesah samada emas itu lusuh, bengkok, rosak, calar, emas lama, emas terpakai etc. Yang penting emas ori-lah. Dan harga akan dikira mengikut purity dan berat emas itu.

Jika ada anda di luar sana yg nak berniaga emas, pun boleh roger2. InsyaAllah saya boleh ajar. Kalau ada modal boleh jadi dealer terus mcm saya. Kalau takde boleh jadi reseller. Reseller ni maksudnye jual emas melalui saya lah. Takyah modal. Ada orang nk beli, saya bg emas kat die, komisyen kite kongsi2. Dengan kata lain anda tolong mencari customer lah. Mudah kan.

Kalau nk tengok gambar produk2 emas itu, ada di FB saya. Tapi belum ada semua jenis. Lagi mudah google sahaja. Byk!

=]


- Alhamdulillah -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...